Livrare și retururi

LIVRARE

Pentru comenzile lansate de luni pana vineri intre orele 07:00 si 15:00, livrarea se va face in termen de 24 de ore.

Pentru comenzile lansate vineri dupa ora 15:00, livrarea se va face incepand de luni in termen de 24 de ore.

Costul unei livrari este platit de catre client indifferent daca face parte din localitati unde exista sedii ale curierilor noștri sau nu. Daca in localitatea dumneavoastra nu exista sedii ale curierilor nostri, de asemenea puteti ridica produsele de la cel mai apropiat sediu existent.

Costul minim al unei livrari este de 25 de lei (TVA inclus si asigurare integrala) pentru primul kg si de 1,2 RON (TVA inclus) pe kg suplimentar, pentru localitatile unde exista sedii ale curierilor nostri.

Daca in localitatea dumneavoastra nu exista sedii ale acestor curieri, costul minim al unei livrari este de 25 de lei (TVA inclus si asigurare integrala) pentru primul kg si de 1,2 RON (TVA inclus) pe kg/km suplimentari.

Puteti solicita informatii privind sediile curierilor prin trimiterea unui email la adresa: contact@musichill.ro

Livrarea la o adresa alternativa nu implica costuri suplimentare. Putem respinge o comanda atunci cand consideram ca informatiile nu sunt in conformitate cu politicile noastre de securitate. Daca adresa pe care ati furnizat-o nu se potriveste cu adresa titularului de card, comanda poate fi respinsa in scopul prevenirii fraudelor de tip card de credit.

 

RETURURI

Returnarea produselor achizitionate prin incheierea unui contract la distanta se va face conform Ordonantei Guvernului 130/2000 care stipuleaza:

  1. contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile lucratoare;
  2. contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  3. contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  4. contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
  5. contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
  6. contracte de servicii de pariuri sau loterii.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, fara a prezenta urme de utilizare. In caz contrar, returnarea va fi refuzata.

Produsele ridicate / cumpărate din magazin pot fi returnate în 48 de ore de la emiterea documentelor.

In cazul in care doriti returnarea produsului pentru ca nu corespunde cu cel dorit de dumneavoastra, o puteti face in urmatoarele conditii:

  1. aveti dreptul sa ne notificati in scris ca doriti sa renuntati la cumparare.
  2. returnarea se poate face in maxim 14 de zile de la data primirii produselor achizitionate, iar in cazul prestarilor de servicii de la data semnarii contractului.
  3. returnarea produselor este acceptata doar pentru persoanele fizice si numai pentru achizitiile la distanta.
  4. produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele intacte, fara niciun fel de uzura fizica sau tehnica.
  5. returnarea produselor se va face la sediul magazinului, București sau folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
  6. la primirea produsului returnat se va exercita o analiza amanuntita asupra starii fizice si de functionare, iar in urma analizei se va intocmi un proces verbal de retur.
  7. produsele returnate vor fi insotite de documentele de achizitie si certificatele de garantie.
  8. daca toate conditiile sunt indeplinite cumulat, se vor returna sumele achitate de catre client, in termen de 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, impreuna cu facturile fiscale de stornare si alte documente necesare, dupa cum este cazul.
  9. sumele vor fi returnate prin intermediul unui virament bancar in contul clientului.
  10. daca produsele returnate si ambalajele originale ale acestora nu sunt in stare buna fizica si de functionare, acestea nu se vor putea returna.
  11. dupa returnarea produsului puteti opta fie pentru returnarea sumei integrale, returnarea unei sume partiale si inlocuirea cu un produs mai ieftin sau inlocuirea cu un produs mai scump si achitarea sumei ca in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  12. costurile returnarii produselor vor fi suportate de catre Client.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe din urmatoarele situatii:

  1. produsul a fost adus pe "precomanda" ("PRECOMANDA" - vezi info stoc - este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Cumparator si care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti, conform contractului de vanzare-cumparare intocmit la momentul comenzii. Vanzatorul il va informa pe Cumparator despre produsele comandate care constituie "Precomanda".)
  2. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
  3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
  4. Echipamente ale caror consumabile au fost desigilate.

​Nu se pot returna produse din categoria Chitare si din toate subcategoriile Chitare, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe din urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. Produsul contine urme de uzura, zgarieturi
  2. Produsul prezinta urme dupa folosirea stickerelor de orice fel, inclusiv urme de adeziv in urma folosirii accesoriilor de tip pick-guard sau pick-holder
  3. Produsul este zgariat in urma utilizarii penelor de chitara, actionarii cu unghiile
  4. Mecanismele produsului au fost tensionate necorsepunzator, dincolo de pragul optim de utilizare
  5. Produsul prezinta zgarieturi pe spatele sau partile laterale ale acestuia in urma utilizarii accesoriilor precum curea de chitara, scaunel de sprijin, in urma atingerii produsului de obiecte abrazive contondente precum fermoar, nasturi, stative fara protectie, catarama de curea
  6. Folia de protectie pick-guard a produsului este indepartata
  7. Corzile au fost schimbate cu alt tip decat cele cu care a fost echipat produsul
  8. Corzile sunt uzate (daca acestea prezinta urme de pete sau folosirea unor substante corozive sau anti-corozive)
  9. Echipamentele electronice din componenta produsului nu functioneaza sau prezinta orice alt fel de defectiune ce nu a fost reclamata in momentul receptionarii produsului.

​Nu se pot returna produse din categoria Instrumente de suflat si din toate subcategoriile Instrumente de suflat, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe din urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. Folosirea si uzura anciei
  2. Reglaje ale sistemelor de acordaj (altele decat cele prevazute de producator)
  3. Reglarea sau ajustarea pipelor / clapetelor, actiunii, mecanismelor in cazul flautilor, clarinetelor, saxofonului si a altor instrumente cu clapete
  4. Folosirea altor substante de intretinere decat cele recomandate de producator pentru glisarea elementelor mobile (ulei de gliss necorespunzator)
  5. Expunerea produselor in apropierea surselor de caldura intense, sau la temperaturi foarte scazute

​Nu se pot returna produse din categoria Claviaturi si din toate subcategoriile Claviaturi, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. Clapele prezinta urme de zgarieturi
  2. Butoanele, potentiometrele, fader-ele si / sau knob-urile prezinta urme de uzura, apasare, deplasare si rotire violenta, blocare, disfunctionalitate
  3. Zgarieturi pe oricare dintre parti in urma utilizarii stativelor
  4. Distrugerea sau zgarierea suprafetei de contact a pedalei si / sau a pedalelor incluse
  5. Afisajul / display-ul sau carcasa acestuia prezinta urme de zgarieturi, folosire improprie, pete etc.

​Nu se pot returna produse din categoria Tobe si percutii si din toate subcategoriile Tobe si percutii, echipamente si accesorii, aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, observate in momentul receptionarii produsului returnat:

  1. Prezinta urme de uzura pe membranele de toba sau pe suprafetele tobelor electronice
  2. Mecanismele de fixare, ajustare si / sau montaj nu sunt in stare de functionare
  3. Mecanismele de fixare, ajustare si / sau montaj prezinta urme de strangere violenta
  4. Partile componente prezinta zgarieturi, urme de substante corozive si / sau in urma folosirii stickerelor, inclusiv a elementelor de tip surdina

Nu se pot returna produse sigilate care din motive de protectie a sanatatii si / sau de igiena care au fost desigilate de cumparator. Nu se pot returna castile in-ear, castile de protectie de auz etc.

Nu se pot returna produsele desigilate care pot afecta mediul inconjurator, precum lichid de fum, spuma de baloane, solutie de polish de chitara, ulei de lamaie, sau produsele desigilate ce sunt neprietenoase cu natura, cum ar fi ulei de gliss, sau alte lichide sau elemente de lubrifiere precum uleiurile sau vaselinele de lubrifiere.

Returnarea este refuzata in cazul in care nu sunt incluse toate echipamentele si / sau accesoriile cu care au fost livrate produsele precum stativul de note (in cazul claviaturilor), cheia de imbus (in cazul chitarelor), bateria (pentru tunerul de chitara si preamplificator), alimentator de tensiune (in cazul claviaturilor si echipamentelor), manualele de utilizare.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

 

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Folosim cookies pentru a-ti oferi cea mai buna experienta pe website-ul nostru. Accepta pentru a continua.